شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

ghjkl

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

قیمت و خرید دستکاه نانو گلس اورجینال

بسیاری از ما از صرف هزینه های بالا برای تعویض گلس و ضد ضربه گوشی خسته شده ایم. از این رو به دنبال راهکاری برای رهایی از این هزینه سنگین هستیم.

بهترین انتخاب ما می تواند خرید دستگاه نانو گلس زن باشد، که دیگر ما را برای زمانی طولانی از صرف هزینه هنگفت خرید گلس گوشی دور می کند

دستگاه نانو گلس چیه؟

دستگاه نانو گلس اصلی یک فناوری جدید و بسیار کاربردی است که به دنیایی تلفن همراه معرفی شده است. این مسئله بسیار اهمیت دارد که تمام کاربران تلفن همراه بتوانند از ابزارهایی استفاده کنند که صفحه تلفن همراه آن ها را در برابر ضربه و آسیب های جدی محافظت کند

نسخه اصلی دستگاه نانو گلس

نسخه های اصلی دستگاه نانو ساخت کشور چین هستش. و فقط مواد نانو ساخت کشور آلمان و کره هستن.

پکیج کامل دستگاه نانو اورجینال

هر چیزی که داخل پکیج دستگاه نانو گلس باشه میفرستیم! در داخل دستگاه یکسری اشانتیون وجود داره

خرید قطره نانو گلس اصلی

در این مقاله دستگاه نانو گلس لمسی را معرفی کرده ایم . مزایا و برتری های این دستگاه نسبت به سایر دستگاه را ذکر کرده ایم . لازم به ذکر است که این دستگاه بهترین دستگاه گلس زن با قطره آلمانی می باشد. و پوششی است که بسیار مقاوم است

واتر پمپ پراید

واترپمپ پراید ، یک پمپ پر قدرت است که کارایی بالایی دارد. این وسیله آب را با سرعت بالایی درون موتور می چرخاند و اهمیت بالایی دارد.


واتر پمپ پراید
واتر پمپ پراید، سیستم خنک کاری خودرو است که به وسیله یک موتور الکتریکی DC کار می کند. درون موتورهای احتراق داخلی عمل احتراق انجام می شود که مقداری از گرمای حاصل از احتراق به داخل موتور رسوخ کرده و باعث گرم شدن موتور می شود.

خنک کاری موتور به وسیله گردش مایع خنک کاری توسط واتر پمپ پراید (مکانیکی) که نیروی حرکتی خود را به وسیله تمسه از میل لنگ موتور می گیرد، انجام می شود. این امر باعث اتلاف مقداری از توان تولید شده توسط موتور می‎شود و همچنین سرعت حرکت واتر پمپ پراید، با سرعت میل لنگ برابر است و هیچ بازخوردی از دمای موتور ندارد.

واتر پمپ الکتریکی به دلیل حذف اتلافات ناشی از وجود تسمه و پولی ، توان موتور را افزایش می دهد. همچنین خنک کاری موتور، به دلیل بازخوردی که این سیستم از دمای موتور و رادیاتور می گیرد، کاملا هوشمند شده وبه دلیل ثابت نگه داشتن دمای موتور در حالت نرمال مصرف سوخت کاهش میابد. واتر پمپ پراید از طریق پمپاژ مقداری آب و ضد یخ، با حرارتی حدود ۲۵۰۰ درجه سانتی گراد مقابله می کند. این حرارت ، می تواند موتور خودروی شما را در کسری از ثانیه نابود کند اما واتر پمپ، مانع از این اتفاق می شود.

واتر پمپ پراید ، حرارت موتور را به حدود ۹۰ درجه سانتی گراد می رساند. واتر پمپ ، قطعه ای مهم در خودرو است که یکی از نشانه های خرابی آن، کارکرد نامناسب کولر است.

عملکرد واتر پمپ پراید:
همان طور که از نام این قطعه (واتر پمپ پراید) پیداست، آب و مایع خنک کننده را به صورت مداوم به داخل موتور پمپاژ می کند. وظیفه واتر پمپ پراید، گردش آب در اطراف پیشرانه (داخل پوسته پیشرانه) و سیلندر، خنک کردن آن به میزان لازم و بازگرداندن آن به رادیاتور است. واتر پمپ پراید روی پوسته سیلندر تعبیه می شود. شاید راجع به واتر پمپ های برقی زیاد شنیده باشید، اما درصد زیادی از خودروها از واتر پمپ های مکانیکی استفاده می کنند؛ واتر پمپ پراید هم مکانیکی است.

ممکن است واتر پمپ چند خودروی متفاوت را ببینید و حس کنید که شبیه به هم نیستند؛ کاملاً درست است. ظاهر واتر پمپ در خودروهای مختلف، یکسان نیست، اما عملکرد تمام آن ها شبیه به هم است. برای مثال، واتر پمپ پراید با واتر پمپ پژو 206 به شباهت ندارد، ولی عملکرد یکسانی دارند.

عکس زیر نمایی از واترپمپ پژو 206 می باشد:

واتر پمپ 206
عکس زیر نمایی از واتر پمپ پراید می باشد:

واتر پمپ پراید
توجه داشته باشید که فشار پمپاژ آب از نکات مهم در مورد عملکرد واتر پمپ هاست. اگر این فشار، کمتر یا بیشتر از حد استاندارد باشد، خسارت های قابل توجهی به ترموستات، رادیاتور، شیلنگ ها و اتصالات و سایر قطعات وارد می کند.

وقتی واتر پمپ پراید خراب شد، چه باید کرد؟
اولین کاری که هنگام خرابی واتر پمپ پراید باید انجام دهید، متوقف کردن رانندگی و پارک کردن خودرو است. واتر پمپ خراب نمی تواند حرارت پیشرانه را کنترل کند و دمای موتور به سرعت افزایش می یابد. بالا رفتن دمای موتور، یعنی خرابی اساسی آن و صرف هزینه های هنگفت. اولین قطعه ای که در این شرایط آسیب می بیند، واشر سر سیلندراست. چون گرم ترین قسمت پیشرانه یعنی محفظه انفجار، نزدیک به واشر سر سیلندر است. باید یادآوری کنیم خودروهایی که واشر سرسیلندر سوزانده اند ، در هنگام معامله کردن خودرو ارزش قیمتی کمتری دارند. بعد از پارک خودرو سعی کنید با مقداری آب، رادیاتور را خنک کنید.

توجه داشته باشید که هنگام آب ریختن داخل رادیاتور، صورت و بدنتان را به نقاط پر حرارت نزدیک نکنید. وقتی واتر پمپ پراید یا واتر پمپ هر خودروی دیگری خراب شود، مکانیسم گردش آب در پیشرانه حذف خواهد شد. در چنین شرایطی، خودروی شما باید با یدک کش به تعمیرگاه منتقل شود . در مورد خرابی واتر پمپ همه خودروها باید به همین صورت عمل کنید.

علائم خرابی واتر پمپ پراید
خراب شدن واتر پمپ پراید، مساوی با بالا رفتن حرارت موتور خودرو است. حتماً می دانید که بدترین شرایط ممکن برای پیشرانه ها و قطعات آن ها، کار کردن در دمای بالاست. علائم خرابی واتر پمپ پراید را جدی بگیرید تا دچار دردسرهای بزرگ تری نشوید.

این علائم به شرح زیر است:

1- مشاهده ضد یخ یا آب در قسمت زیرین خودرو که بهتر است چند ساعت بعد از خاموشی خودرو، آن را چک کنید.

2- کاهش آب رادیاتور

3- وجود قطرات یا بخار آب در اطراف واتر پمپ

4- بالا رفتن آمپر آب

5- روشن شدن چراغ ضد یخ

6- عملکرد نامناسب کولر

7- شنیدن صدایی شبیه به ساییدن دو جسم روی یکدیگر هنگام روشن بودن خودرو

لازم به ذکر است که علائم خرابی گفته شده برای واتر پمپ پراید، در مورد خراب شدن واتر پمپ سایر خودروها هم صدق می کند و شما با مشاهده این علائم در هر خودرویی، به خرابی این قطعه پی خواهید برد.

عوامل خرابی واتر پمپ پراید:
میزان کارکرد واتر پمپ پراید و سایر خودروها را به طور تقریبی می توان تشخیص داد. کارشناسان معتقدند که بهتر است هنگام تعویض تسمه تایم، واتر پمپ هم تعویض شود. اگر عواملی که در زیر ذکر می کنیم، طول عمر مفید واتر پمپ را کاهش ندهد، می توان آن را مانند تسمه تایم در زمان مشخصی تعویض کرد:

1- زنگ زدگی پره های داخلی

2- به وجود آمدن خوردگی در دنده ها و سایر قسمت ها

3- نبودن ضد یخ در سیستم خنک کننده ( توجه کنید که ریختن ضد یخ غیر استاندارد هم باعث خرابی واتر پمپ می‌شود. )

4- یخ زدن آب درون موتور و شکستن واتر پمپ


تجهیزات کترینگ

تجهیزات کترینگ

تجهیزات کترینگ به لوازم و ابزارهایی گفته می شود که جهت آماده کردن غذا و سرو انواع خوراکی ها و غذاها در یک مکان مشخص قرار داده می شوند. از کترینگ های مهم میتوان به کترینگ هواپیمایی، هتلی، خانگی، قطار، بیمارستانی و جایگاه های دیگر اشاره نمود. از جمله تجهیزات کترینگ، دیگ مکانیزه پخت برنج و خورشت، دستگاه خلال کن برقی صنعتی، دستگاه اره استخوان بر برقی، اجاق پلوپز زمینی، دستگاه برش مرغ و دستگاه بخارپز می باشند.

دیگ مکانیزه پخت برنج و خورشت

یکی از تجهیزات کترینگ میتوان به دیگ مکانیزه پخت برنج و خورشت صنعتی اشاره نمود. جهت پخت انواع برنج و انواع خورشت در کترینگ، لازم است از ابزارهای صنعتی استفاده نمود. دیگ مکانیزه پخت برنج و خورشت جهت پخت سیصد و پنجاه پرس برنج طراحی شده است. این نوع دیگ ها دارای شیر ورود آب، شیر تخلیه و قابلیت شستشو همراه با آبکشی و پخت می باشند. تمام آشپزخانه های صنعتی و کترینگ از این ابزار جهت پختن برنج و خورشت استفاده می کنند. از مزایای استفاده از دیگ مکانیزه، کاهش هفتاد درصدی نیروی انسانی است که با حضور یک نفر قابل انجام و مدیریت می باشد.
از ویژگی های دیگ مکانیزه، عایق بندی مناسب دیگ، عدم انتقال گرما به خارج از دیگ، پاتیل سه جداره با آب، انتقال حرارت غیر مستقیم به دیواره داخلی پاتیل، جنس بدنه داخلی و خارجی استیل با گرید صنایع غذایی و جابجایی مواد در دیگ می باشد. دمایی که طی آن برنج و خورشت در دیگ پخته می شود، 120 درجه سانتی گراد است. با توجه به مکانیزه بودن دیگ و درجه مناسب، احتمال ته گرفتن و سوختگی غذا وجود نخواهد داشت. به همین دلیل ویژگی های مغذی مواد غذایی حفظ خواهند شد. طی مراحل پخت، مصرف برق و انرژی کاهش می یابد.
دستگاه خلال کن برقی صنعتی
یکی از کاربردی ترین ابزارها و تجهیزات کترینگ، دستگاه خلال کن برقی می باشد. وظیفه و کاربرد دستگاه خلال کن برقی صنعتی، خلال، رنده و اسلایس کردن مواد غذایی مانند: سیب زمینی، انواع میوه ها و سالاد می باشد. از ویژگی های دستگاه خلال کن برقی صنعتی، با برق کار کردن، قابلیت جابجایی تیغه های چاقو، برش تمیز و دقیق، طراحی مناسب و امنیت بالای دستگاه می باشد.
دستگاه خلال کن دارای دسته ای جهت جابجایی آسان، مدیریت شروع و پایان کار و منبع تغذیه می باشد. میتوان میوه جات را به صورت خلال کردن، رنده کردن، ریز کردن، خرد کردن، برش زدن و تغییر شکل میوه در آورد. دستگاه خلال کن برقی دارای 5 تیغه می باشد که جهت افزایش سرعت کار میتواند مورد استفاده قرار گیرد. تیغه ها دارای وظایف مختلفی می باشد. برای مثال، یک تیغه وظیفه خلال کردن، دیگری وظیفه رنده کردن و دیگری وظیفه برش دادن را بر عهده دارند.
دستگاه اره استخوان بر برقی
دستگاه اره استخوان بر که از جنس آلومینیوم طراحی و تولید شده است، یکی از تجهیزات کترینگ می باشد. با توجه به اینکه انواع گوشت ها مانند مرغ و ماهی دارای استخوان و به صورت یخ زده می باشند، لازم است از دستگاهی استفاده گردد که در کمترین زمان، گوشت ها برش داده شوند.
جنس دستگاه اره استخوان برقی از آلومینیوم است که در برابر ساییدگی و خوردگی مقاومت می کند. انواع برش ها با استفاده از تیغه هایی که در دستگاه اره استخوان تعبیه شده است صورت می گیرد. برش انواع گوشت و استخوان منجمد یکی از مهمترین فعالیت های کترینگ می باشد که نیاز به وجود دستگاه اره استخوان دارد. از گوشت هایی که توسط دستگاه اره استخوان برش داده می شود، میتوان به گوشت گوسفندی، گوست گوساله، استخوان، مرغ، ماهی، گوشت یخ زده، ماهی یخ زده و گوشت هایی همراه با استخوان، اشاره نمود.
اجاق پلوپز زمینی
یکی از تجهیزات کترینگ، اجاق گاز پلوپز زمینی می باشد که جهت پخت انواع برنج و خورشت مناسب می باشد. اجاق پلوپز یکی از مهمترین ابزارها و تجهیزات کترینگ و رستوران ها می باشد. اجاق پلوپز به صورت سه مدل کوره دار، پروفیلی و استیل طراحی و تولید می شود. میزان و مقداری پلویی که می بایست آماده گردد، تعیین کننده تعداد شعله های یک اجاق پلوپز زمینی است. رستوران های کوچک و متوسط از پلوپزهای دو شعله و رستوران های بزرگ از اجاق پلوپز سه و چهار شعله استفاده می کنند. از ویژگیهای اجاق گاز پلوپز زمینی، قابلیت کارکرد با گاز شهری و گاز مایع است. جنس اجاق گاز از چدن است که موجب افزایش طول عمر اجاق گاز می شود. همچنین کاهش انرژی و حرارت بالا به همراه مشعل فشار قوی جهت جوش آوردن سریع آب، از ویژگیهای دیگر اجاق پلوپز می باشد.
دستگاه برش مرغ
از تجهیزات ضروری و لازم کترینگ، دستگاه برش مرغ می باشد که جهت خرد کردن، تکه تکه کردن انواع گوشت های مرغ، کبک، ماهی، بلدرچین، گوساله و گوشت های دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. از ویژگی های دستگاه برش مرغ، میتوان به اتوماتیک بودن آن، کارکرد ساده و آسان دستگاه، ریل های متحرک جهت حمل و جابجایی، خرد کردن انواع گوشت های یخ زده می باشد.
گوشت های مرغ، اردک، ماهی، غاز، بوقلمون، میگو و گوشت های مشابه دیگر، میتوانند با استفاده از دستگاه برش مرغ، به سادگی در زمانی کوتاه برش داده شوند. جنس دستگاه برش مرغ از استیل است که مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده است. از ویژگی های دستگاه برش مرغ میتوان به ضد زنگ بودن، تیغه های برنده، استحکام بالای بدنه و کاربرد مفید آن در کترینگ اشاره نمود.
دستگاه بخارپز
یکی از مهمترین و کاربردی ترین دستگاه های تجهیزات کترینگ، دستگاه بخارپز است. این دستگاه جهت دم کردن برنج و بخار پز نمودن انواع گوشت ها، سبزیجات و خوراکی های دیگر تولید شده است. دستگاه بخارپز دارای دو جداره جنس ورق استیل می باشد که ضد زنگ است. منبع ورودی آب در پشت دستگاه قرار گرفته است.
جابجایی آسان و حمل راحت دستگاه بخارپز از ویژگی های این دستگاه است. این دستگاه دارای بخش گرمخانه است که جهت گرم نگه داشتن انواع برنج و خورشت به کار برده می شود. در دستگاه بخارپز، کیفیت غذا حفظ شده و غذا تازگی و گرمای ابتدای پخت را حفظ خواهد نمود. نگهداری انواع برنج، گوشت ها و خورشت ها در دستگاه بخارپز میسر می باشد. با استفاده از دستگاه بخارپز، در طول شبانه روز، غذاها گرم و آماده سرو کردن می باشند. گرمخانه امکان نگهداری انواع غذاها را فراهم می کند. ظروفی که در گرمخانه نگهداری می شود از جنس استیل می باشد. دستگاه بخارپز در اندازه ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که جهت استفاده در مکان های مختلف کاربرد دارد. برای خرید محصولات تجهیزات کترینگ می توانید به فروشگاه سایت البرز تجهیز مراجعه کنید.

عسل چیست؟

عسل چیست؟
عسل که در فارسی به آن انگبین می گویند ماده ای شیرین و لذیذ است که زنبور عسل با کمک از شهد گل ها با خرطوم کوچک خود آن را مکیده و از طریق دهان خود به کیسله منتقل می کند.. فرق عسل طبیعی و مصنوعی در چیست؟

عسل، مزه ی عسل طبیعی و تفاوتش با عسل تقلبی ، عسل طبیعی، علاوه بر شیرینی خاص، دارای مزه و طعم ویژه ای است که فقط در عسل طبیعی وجود دارد و عسل های مصنوعی فاقد این نوع مزه می باشند. عسل خالص و اصل به جز مزه شیرینی ، بویی مطبوع دارد که بسته به گیاه آن فرق می کند درحالیکه عسل های نامرغوب ، تقلبی ، مصنوعی و صنعتی به جز مزه شیرینی چیزی ندارند.
تشخیص عسل طبیعی از تقلبی با بو ، اگر درپوش عسل مدتی بسته باشد، هنگام باز کردن درپوش بو و رایحه مطبوع عسل طبیعی را می توانید استشمام کنید. هر نوع عسل طبیعی بویی متناسب با گل استحصال شده از آن دارد. عسلی که بوی خاصی ندارد کمی مشکوک به تقلبی است.
سفتی و غلظت عسل طبیعی و تشخیصش از تقلبی ، عسل طبیعی به سرعت در دهان آب می شود و پس از مصرف ایجاد انرژی می کند، در حالی که عسل غیرطبیعی طعم آبنبات می دهد.
آب یک راه ساده برای تشخیص عسل طبیعی از تقلبی ، عسل را در آب سرد بریزید خواهید دید که عسل طبیعی کاملا حالت چسبندگی خود را حفظ می کند و خیلی سخت و دیر در آب سرد حل می شود اما عسل تقلبی سریع در آب حل می شود
یک راه دیگر برای تشخیص عسل طبیع از تقلبی اینگونه است که اگر عسل را داخل لیوان محتوی آب بریزید، چنانچه به صورت عمودی وارد لیوان پر از آب شده و در ته آن جمع شود و به سرعت حل نگردد، عسل مطلوبی است، ولی اگر عسل هنگام ریختن، در آب حل شود، از مطلوبیت و خلوص کمتری برخوردار است.
رنگ عسل ، رنگ عسل زرد طلایی،زرد متمایل به قهوه ای،زرد متمایل سبز، زرد روشن می باشد. اغلب عسل هایی که رنگشان تیره تر است از لحاظ معدنی غنی تر هستند
پیشینه ی عسل
پیشینه ی عسل
مطالعات و بررسی دانشمندان زیست شناسی نشان می دهد که حدودا 150 میلیون سال پیش موجودات ریزی به نام زنبور عسل در جهان زندگی می کردند. تاریخچه عسل در ایران سابقه دیرینه ای داشته است . در دوران گذشته یکی از حرفه های اصیل وقدیمی ایرانی هاست که در دوران هخامنشیان نگهداری از زنبوران عسل در ایران رواج داشته چون مردم به جای شکر از عسل استفاده می کردند. اما امروزه قند وشکر جای عسل را گرفته است. و ایران هم همانند کشور های دیگر در چند قرن اخیر منابع خود را از کشت نیشکر و چغندر قند تهیه می شود. اما نکته قابل توجه این است که اولین باردشنه ای منقش به تصویر زنبور عسل در لرستان کشف شده است که مربوط به 1200 سال قبل از میلاد است
ویژگی عسل
ویژگی عسل
ویژگی های عسل عسل تنها ماده طبیعی است که فاسد و خراب نمی شود. عسل به دلیل دارا نبودن آب، شرط دوری از رطوبت در مدت زمان طولانی فاسد نمی شود. عسل زمانی ارزش غذایی خود را از دست می دهد که بیش از 60 درجه حرارت ببیند
مزایای عسل
_عسل برای خون شما مفید است.
_عسل سالم تر از شکر است.
_عسل دارای خواص ضد باکتریای و ضد عفونی است کنندگی برخوردار است.
_عسل خوراکی انرزی زا می باشد.
_عسل به هضم غذا کمک می کند.
_ عسل دشمن عفونت های پوست سر و انواع غفونت ها می باشد.
_ عسل به خواب عمیق کودکان کمک می کند.
_عسل برای دستگاه گوارش مفید می باشد.
_ عسل برای سیستم تنفسی هم مفید می باشد.
_ عسل برای ناراحتی های چشم هم استفاده می شود.
_عسل به کاهش وزن کمک می کند.
_عسل خود یک مرطوب کننده طبیعی می باشد.
_ عسل تقویت کننده حافظه است.
_ عسل سبب افزایش طول عمر و سلامتی می شود.
_ عسل یک درمانگر قوی است برای آکنه و لکه ها.

مزایای عسل
معایب عسل
معایب عسل
_باعث مسمومیت غذای می شود.
_ممکن است باعث بوتولیسم در نوزادان شود.
_ممکن است که عسل باعث واکنش های حساسیتی مثل آنافیلاکس شود.
_مصرف بیش از حد عسل باعث افزایش وزن می شود
همانطور که مطالع می کنید فواید عسل خیلی بیشتر از معایبش است.
انواع عسل و فرآورده های عسل
عسل گشنیز
عسل گشنیز
1- چربی سوز 2- مناسب مشکلات ریه 3- برطرف کننده سرفه های تحریکی

عسل مرکبات
عسل مرکبات
1- آرامش بخش 2- ضد اضطراب و استرس 3- درمان یبوست 4- مناسب برای تپش قلبن

عسل چند گیاه
عسل چند گیاه
1- دارای خواص تمامی عسل ها 2- مناسب مصرف روزانه 3- خوشایند کودکان

عسل آویشن
عسل آویشن
1- درمان سرماخوردگی و گلودرد 2- برطرف کننده مشکلات گوارشی 3- از بین برنده عفونت کل بدن

عسل یونجه
عسل یونجه
1- مقوی مغز و اعصاب و تقویت کننده حافظه 2- بهبود رعشه و لرزش اندام و تحلیل برنده ورم بدن 3- بند آورنده خون و مفید برای افرادی که خون دماغ می شوند 4- قاعده آور 5- بهبود اختلالات عادت ماهیانه

عسل جعفری
عسل جعفری
1- بهبود ناراحتی های طحال 2- مفید برای گرفتگی عروق 3- هضم کننده غذا و بادشکن 4- رفع اختلالات قاعدگی 5- بهبود سوء هاضمه

عسل کنار
عسل کنار
1- درمان کم خونی 2- مناسب افراد دیابتی 3- تقویت کننده حافظه 4- مناسب پوست و مو 5- درمان کبد چرب

عسل گون
عسل گون
1- تقویت کننده عمومی بدن 2- مناسب برای کسانی که از دردهای مفاصل رنج می برند 3- درمان پوکی استخوان و کمردرد

عسل اقاقیا
عسل اقاقیا
1- برای تقویت حافظه بسیار موثر است. 2- بسیار انرژی زا و نشاط آور است که برای ورزشکارن مناسب است. 3- برای رفع عفونت های بانوان بسیار مفید است. 4- اقاقیا در رشد کودکان موثر است. 5- مصرف عسل اقاقیا با سیب آنتی بیوتیک بسیار خوبی است برای درمان سرماخوردگی بسیار موثر و مفید است.

عسل شوید
عسل شوید
1- کاهش دهنده کلسترول 2- کاهش دهنده چربی خون 3- کاهش دهنده ضربان قلب 4- بهبود دل پیچه 5- افزایش شیر مادر ( شیر افزا )

عسل کوهستان ( زولنگ )
عسل کوهستان زولنگ
1- آرام بخش اعصاب 2- تقویت کننده و محرک قوای جنسی 3- بهبود دردهای مفصلی 4- تقویت دستگاه گوارش

عسل اسطوخودوس
عسل اسطوخودوس
1- معرق است و تب را پائین می‌آورد 2- برای تقویت عمومی بدن خوب است 3- بیماری‌های سینه وسرفه را برطرف می‌کند 4- در معالجه زکام مؤثر است 5- برای رفع بیماری‌های مجاری و ادرار مفید است 6- اگر دست و پای شما خواب می‌رود از این عسل استفاده کنید

عسل زنیان کوهی
عسل زنیان کوهی
کاهش دهنده چربی خون بهبود سوءهاضمه و نفخ ضد میکروب، باکتری، قارچ و عفونت بهبود تشنج بهبود تهوع بهبود عوارض بعد اعتیاد

عسل زنبق
عسل زنبق
1- آرامش بخش 2- مفید برای سردرد 3- برطرف کننده عطش 4- برطرف کننده مشکلات ریوی و تنگی نفس

عسل جنوب ( قنقال )
عسل جنوب قنقال
1- بهبود سرفه و گلودرد 2- بهبود سرفه خلط آور 3- نرم کننده و بهبود خشونت سینه

عسل بادام تلخ
عسل بادام تلخ
1- سرشار از ویتامین B1 و B2 می باشد 2- تمیز کننده کبد و طحال 3- مناسب برای افرادی که تنگی نفس دارند 4- کمک به بهبود درد کلیه

ژل رویال
ژل رویال
افزایش قدرت باروری و جنسی کمک به باروری و بهبود نازایی تقویت و افزایش اسپرم و تقویت تخمدان (تخمک گذاری) افزایش دهنده مقاومت بدن در مقابله با عفونت ها کمک به رشد استخوان ها و محرک رشد زیبایی پوست و جلوگیری از پیری زودرس و آلزایمر بهبود افسردگی و سرطان بهبودی رماتیسم های مفصلی

گرده گل
گرده گل
کنترل کننده وزن بهبود انواع آلرژی، حساسیت و آسم بهبود ضعف جنسی و ضعف اعصاب کمک به بهبود پوکی استخوان کاهش استرس رفع خستگی و سستی مویرگ ها بالا بردن قدرت سیستم دفاعی بدن افزایش طول عمر کمک به بهبود مشکلات یائسگی جلوگیری از ریزش مو

عسل طبیعی سیاهدانه
عسل طبیعی سیاهدانه
1- بهبود ناراحتی های تنفسی 2- مقوی مغز و اعصاب 3- تسکین دهنده رماتیسم 4- تقویت کننده و بهبود ضعف بدن 5- برطرف کننده مسمومیت خون و کبد 6- بهبود دردهای رحمی 7- درخشان کردن پوست صورت 8- مفید برای سنگ کلیه و مثانه 9- افزاینده شیر مادر ( شیر افزا )

عسل آویشن مخصوص
عسل آویشن مخصوص
1- تقویت کننده و بهبود دهنده انواع درد و ناراحتی روده 2- برطرف کننده مشکلات گوارش و معده 3- بهبود انواع عفونت 4- مناسب سرماخوردگی و سرفه

نکاتی برای شرایط و نگهداری عسل

*همیشه در ظرف عسل را محک ببندید .
*عسل را همیشه در ظرف های شیشه ای نگه دارید.
*همیشه عسل را در دمای مناسب نگهداری کنید.
*عسل را دور از گرمای بیش از حد و دمای بالا نگه دارید.
*عسل را از مواد بو دار دور نگهدارید.
*عسل را خارج از یخچال بگذارید.
*هر زمان که خواستید از عسل استفاده کنید با قاشق تمیز آن را جا به جا کنید.
*عسل را نباید بدون درب در اتاق یا یخچال نگهداری کنید، زیرا عسل، آب موجود در ھوا را به خود جذب می‌کند و بعد از مدتی، آبکی می‌شود
نگهداری از عسل
تقویت قوای جنسی با عسل طبیعی آراماس

تقویت قوای جنسی با عسل طبیعی آراماس ، اختلالات جنسی در آقایان می تواند موجب افسردگی و یا حتی منجر به از هم پاشیدن یک زندگی مشترک شود . در این مطلب راه های علمی و 100 درصد عملی تقویت قوای جنسی آقایان را تشریح نموده ایم . این راه کار ها کاملا طبیعی است ؛ بدون نیاز به هیچ داروی شیمیای ! عسل طبیعی یکی ار مهم ترین منابع طبیعی برای درمان اختلالات جنسی و همچنین تقویت قوای جنسی می باشد .
انواع اختلال جنسی آقایان:
پیش از اینکه بخواهیم درباره راه کارهای تقویت قوای جنسی صحبت کنیم لازم است ابتدا با انواع اختلالات جنسی آشنا شوید .
اختلال نعوظ:
گاهی مواقع به این مشکل جنسی مردان، ناتوانی جنسی نیز گفته می شود. این حالت یک ناتوانی در نعوظ و یا عدم توانایی در حفظ نعوظ کافی برای داشتن یک عملکرد جنسی مناسب است.

انزال زودرس یا زود انزالی:
ناتوانی در به تاخیر انداختن ارگاسم (اوج لذت جنسی) و انزال، که در این حالت پس از مدت زمان کوتاهی از آغاز رابطه جنسی ارگاسم و انزال رخ می دهد و معمولا منجر به نارضایتی شریک جنسی می شود.

اختلال در مرحله ارگاسم:
ناتوانی در به ارگاسم رسیدن در رابطه جنسی و یا ناتوانی جنسی در به ارگاسم رسیدن در مدت زمان معمول برای یک رابطه ی جنسی و یا ناتوانی در به ارگاسم رسیدن در حین رابطه جنسی را اختلال در مرحله ارگاسم می گویند. در برخی موارد به ارگاسم رسیدن تنها از طریق خود ارضایی (استمناء) و یا رابطه جنسی دهانی اتفاق می افتد.

جلوگیری و ممانعت از رابطه جنسی و یا کم بودن میل جنسی

بی علاقه بودن به برقراری رابطه جنسی و یا فقدان کامل میل جنسی.

انزال رتروگراد یا پس رونده (Retrograde)

در حین ارگاسم مایع منی به جای خروج از آلت تناسلی به سمت عقب و به داخل مثانه حرکت می کند.

نعوظ دائم و طولانی مدت:
نعوظ طولانی مدت که ارتباطی با میل جنسی ندارد. این حالت یک حالت نادر بوده و به صورت بالقوه خطرناک است و نیاز به اقدامات پزشکی فوری دارد.

اگر مشکلات جنسی شما تنها در مواقع خاص و در شرایط خاصی رخ می دهد، آنها مشکلات جنسی موقعیتی به حساب می آیند نه مشکلات جنسی عمومی.

فروش عسل
فروش عسل طبیعی و خالص یکی از سخت ترین کار هاست زیرا که عسل طبیعی را از صخره های بلند و جاهای پرت جمع آوری می کنند بنا به این دلایل فروش عسل طبیعی و سالم کمی دشوار است البته قیمت این عسل طبیعی نسبت به سایر عسل ها گران تر است


طرز تهیه کامل “پیراشکی” ساده با طعمی باورنکردنی


“پیراشکی” یک شیرینی خوشمزه و نام آشنا که طرز تهیه آسان و همچینن با حداقل مواد را دارا می باشد.
طرز تهیه پیراشکی ساده خانگی
مواد لازم برای پیراشکی
آرد 2 فنجان
شیر گرم 3/4 پیمانه
مخمر 1 قاشق غذا خوری
تخم مرغ 2 عدد
پودر قند 2 قاشق غذا خوری
کره 2 قاشق غذا خوری
اسانس وانیل نصف قاشق چایخوری
نمک 1/8 قاشق چایخوری
روغن به مقدار لازم
آموزش پیراشکی

روش تهیه پیراشکی ساده
ابتدا در یک کاسه مناسب تخم مرغ ها را میشکنیم و هم میزنیم سپس شیر گرم و کره را اضافه میکنیم.و کمی هم میزنیم.بعد مخمر و نمک را به همراه پودر قند و اسانس را اضافه میکنیم و هم میزنیم.تا به خوبی مخلوط شوند.در آخر هم کم کم آرد را اضافه کنید و آنقدر ادامه دهید تا مواد خمیری شکل شود.

سپس خمیر آماده شده را روی سطح صاف که کمی آرد پاشی کردیم قرار می دهیم و خمیر را با دست ورز میدهیم بعدداز چند دقیقه ورز دادن خمیر آن را داخل ظرفی که آرد پاشی کردیم قرار میدهیم و سر آن را می پوشانیم و اجازه میدهیم به مدت 15 دقیقه خمیر استراحت کند و حجمش دو برابر شود.بعد از 15 دقیقه مجددا کمی آرد روی سطح صاف بپاشید و خمیر را با وردنه صاف کنید تا به ضخامت یک سانتی متر برسد.

پیراشکی کرم دار

و با قالب گرد پیراشکی ها را قالب بزنید . میتوانید وسط بعضی از پیراشکی ها را با یک قالب گرد کوچکتر سوراخ کنید .در ظرف مورد نظر روغن بریزید طوری که پیراشکی ها داخلش غوطه ور شوند.و وقتی روغن ها کاملا داغ شدند پیراشکی ها را داخل آن بیندازید تا دو طرف آن کاملا سرخ شوند و خمیرها رنگ قهوه ای طلایی پیدا کنند.

مواد لازم پیراشکی ساده

پیراشکی های سرخ شده را روی دستمال جذب روغن قرار دهید تا روغن اضافه آن گرفته شود.و بعد با چیزهای دلخواه سطح آن را تزیین کنید.

خمیر نابود کننده موهای زائد بسازید

روش های مختلفی برای رفع موهای زائد بدن وجود دارد اما یکی از بهترین آن ها استفاده از ماسک های خانگی و طبیعی است که به نازک شدن موها نیز کمک می کنند.

خمیری برای موهای زائد صورت

امتحان راه و روش های مختلف برای رفع موهای زائد همیشه نتیجه ی دلخواه را ندارد. توصیه می کنیم برای نازک شدن موهای زائد و به مرور از بین رفتن کامل آنها روش های ثابت شده را امتحان کنید.

درمان های خانگی برای از بین بردن موهای زائد به طور طبیعی

موی زائد به موهای ضخیم و تیره ای می گویند که در خط میانی بدن مثل صورت، چانه، گلو، سینه و دور ناف دیده می شوند. در حقییقت موهای زائد با موهای سراسر بدن فرق می کند و رشد بیش از حد آنها موجب مشکل و ناراحتی در خانم ها می شود. این رشد مو بیش از حد به دلیل سطح بالای هورمون های مردانه (آندروژن ) است.


افزایش هورمون آندورژن موجب پرمویی (هیرسوتیسم ) می شود، اگر چه امروزه اکثرا خانم ها تولید آندورژن بسیاری دارند. دخترانی که موهای زائد دارند باید توسط ارائه کننده مراقبت های بهداشتی ارزیابی شوند، به ویژه اگر موهای آن ها خیلی سریع رشد می کند و یا نسبت به اطرافیان خود که همگی کم مو هستند، بسیار مو داشته باشند.


در اکثر موارد فوق، یک وضعیت پزشکی شدید باعث ایجاد چنین پر مویی نمی باشد، با این حال، باید بررسی شود تا در صورت لزوم درمان های لازم انجام شود.


در ادامه بخش دنیای مد نمناک درمان و ماسک های خانگی برای رفع موهای زائد را برای شما آورده ایم


1. زغال اخته و ماش سبز

زغال اخته، یک گیاه دارویی عالی است که بسیاری از مشکلات مربوط به سلامت دختران را درمان می کند. علاوه بر این، قسمت های پر موی بدن دختران را که مانند مردان مو رشد می کند، درمان خواهد کرد.


برای این درمان می توانید مقداری از دانه های زغال اخته را درون آب بخیسانید و صبح رو بعد بنوشید. همچنین می توانید مقداری از دانه ها را آسیاب کنید و به صورت خمیر روی پوستتان اسکراب کنید، تا به مرور زمان موهای زائد را از بین ببرید.


مواد لازم


2 قاشق چای خوری ماش سبز

2 قاشق چای خور دانه های زغال اخته

طرز تهیه


ابتدا ماش و دانه ها را آسیاب کنید تا کاملا پودر شوند، سپس با مقداری آب ترکیب کنید تا زمانی که یک ماسک غلیظ به دست آورید، سپس آنرا روی قسمت های مود نظر اعمال کنید و بعد از 15 دقیقه با آب ولرم بشویید و بعد با استفاده از یک پارچه نرم و تمیز خشک کنید. بعد از چندین بار استفاده، شاهد کم شدن موهایتان خواهید بود.


رفع موهای زائد


2. وکس خانگی شهد و شکر

قبلا مشاهده نمودید و مستحضر هستید که شکر به همراه عسل و لیمو می تواند جهت تولید وکس خانگی برای حذف موهای زائد مفید باشد. شکر همراه شربت یا شهد ذرت سیاه هم همین عملکرد و کارایی را دارد.


روش مصرف


یک فنجان شکر را درون ظرف یا کاسه ای مقاوم در برابر حرارت ماکروویو بریزید، سپس شربت یا شهد ذرت سیاه را به آن افزوده و همه مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید.

اجازه دهید چند دقیقه در همین حالت باقی بماند، سپس آن را در مایکروویو حرارت دهید، تا شکر در مواد حل شود.

مواد را از مایکروویو بیرون آورده و آب نیمی از لیمو را به آن افزوده و به خوبی هم بزنید.

اگر می بینید که مواد، نیاز به ترکیب و هم زدن بیشتری دارد،آن را حرارت دهید یا به مدت سه دقیقه دیگر در مایکروویو بگذارید.

اجازه دهید مواد خنک شود.

این وکس خانگی برای از بین بردن موهای زائد بدن نباید خیلی سرد یا گرم باشد.

سپس از این موم و وکس خانگی برای رفع موهای زائد دست ها و پاها استفاده کنید.

بعد از مدت کوتاهی شاهد کم شدن موهای ائد بدنتان باشید.

3.آبلیمو و عسل:


چند قطره آبلیمو را با عسل ترکیب کنید و آن را در جهت رشد مو روی بدنتان اعمال کنید و بعد از 20 دقیقه با آب ولرم بشویید. این درمان را حداقل دو بار در هفته تکرار کنید.


آبلیمو و عسل


4. تخم مرغ، شکر و آرد ذرت:

این ماسک به عنوان یک ترکیب طبیعی عالی برای هضم ناخالصی ها و مو های زائد به کار میرود.


روش مصرف:


یک و نیم قاشق غذا خوری آرد ذرت، یک عدد سفیده تخم مرغ و یک قاشق غذا خوری شکر را ترکیب کنید، سپس آن را روی قسمت مورد نظر اعمال کنید، اجازه دهید تا خشک شود و بعد از 20 دقیقه با آب ولرم شستشو دهید. این درمان را 3 بار در هفته تکرار کنید.


5. روغن درخت چای و اسطوخودوس:

برخی از تحقیقات نشان داده است که تاثیر روغن درخت چای و اسطوخودوس بر روی هیرسوتیسم ملایم دختران به خوبی جواب میدهد. چنانچه در این بخش از دنیای مد نمناک گفته ایم مطالعات آنها نشان داده است که این روغن ها دارای خاصیت ضد آندروژنی هستند که باعث کاهش موهای زائد در بدن و صورت خانم ها خواهد شد.


روش مصرف:


6 قطره روغن درخت چای را با یک قاشق چای خوری روغن اسطوخودوس ترکیب کنید و به خوبی هم بزنید، سپس با یک تکه پنبه تمیز روی قسمت های مورد نظر اعمال کنید و پس از چند ساعت بشویید. این درمان را دئبار در روز به مدت 3 ماه تا زمانی که نتایج خوبی بدست آورید ادامه دهید.


روغن اسطوخودوس


6. اسکراب سبوس و گندم:

سبوس گندم علاوه بر کمک به کاهش پین و چروک برای رفع موهای زائد نیز مناسب است.


مواد لازم:


یک قاشق غذا خوری آرد گندم

یک چهارم قاشق چای خوری زرد چوبه

یک قاشق غذا خوری سبوس گندم

یک قاشق غذا خوری شیر یا کشک

طرز تهیه:


تمام موارد فوق را با یکدیگر ترکیب کنید تا یک ماسک نسبتا غلیظ بدست آورید، سپس آن را روی پوست خود اعمال کنید و پس از نیم ساعت با آب ولرم بشویید.


این درمان را 3 بار در هفته تکرار کنید. این اسکراب میتواند برای از بین بردن موهای زائد و سلول های مرده پوست کمک کند. همچنین باعث صاف شدن و درخشندگی پوست شما خواهد شد.


7. عدس و آب سیب زمینی:


یک کاسه عدس زرد را از یک شب تا صبح درون اب بخیسانید، سپس آن را له کنید و با یک قاشق غذا خوری عسل، چهار قاشق غذا خوری آبلیمو و یک قاشق غذا خوری آب سیب زمینی ترکیب کنید و سپس آن را روی پوست خود اعمال کنید، اجازه دهید تا خشک شود و بعد با کمک انگشتانتان بشویید.


8. پاپایا و زرد چوبه:


برای این درمان فقط کافی است که پاپایای خام را پوست بکنید و سپس آن را رنده کنید و با یک قاشق غذا خوری پودر زرد چوبه ترکیب کنید تا یک ماسک غلیظ بدست اورید. سپس ان را روی قسمت های که رویش مو وجود دارد، ماساژ دهید و بعد از 20 دقیقه شستشو دهید. این درمان را حداقل دوبار در هفته تکرار کنید.


زردچوبه برای موی زائد


9. اسکراب شکر و ماست:


یک قاشق چای خوری عسل را با یک قاشق غذا خوری ماست یونانی ترکیب کنید و پس از شستن پوستتان آن را اعمال کنید و بعد از 15 دقیقه شستشو دهید و بعد با آب گرم بشویید و بلافاصله از یک مرطوب کننده یا تونر ملایم استفاده کنید. این اسکراب برای جلوگیری از التهاب پوستی نیز تاثیر گذار است.


10. جو:


یک قاشق غذا خوری آبلیمو، یک قاشق غذا خوری پودر جو و یک قاشق غذا خوری شیر را ترکیب کنید و روی قسمت مورد نظر پوست خود اعمال کنید. نیم ساعت صبر کنید و سپس با آب ولرم شستشو دهید. برای گرفتن بهترین نتایج ، این درمان را 3 بار در هفته تکرار کنید.


11. اسکراب زردآلو و عسل:

زردآلو دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری از جمله لیکوپن است که به از بین بردن موهای زائد کمک میکند.


روش مصرف:


ابتدا زردآلوی خشک شده را پودر کنید و با یک قاشق چای خوری شهد و عسل ترکیب کنید، سپس آن را روی قسمت مورد نظر اعمال نمایید و بعد از حدود 20 دقیقه با آب ولرم شستشو دهید. این درمان را دوبار در هفته تکرار کنید.

اجاره دیزل ژنراتور

اجاره دیزل ژنراتور

یکی از خدمات مجموعه که دارای اهمیت زیادی بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد، اجاره دیزل ژنراتور است.

دیزل ژنراتور یکی از رایج ترین تجهیزات تولید برق و جریان الکتریسیته به شمار می آید که کاربردهای زیادی دارد.

از دیزل ژنراتور زمانی که نیاز به دسترسی به برق شهری نیست یا دچار قطعی برق شده ایم استفاده می کنیم.


دیزل ژنراتورهای بزرگ جهت استفاده در صنایع مختلف و دیزل ژنراتورهای کوچک جهت استفاده در مصارف خانگی می باشد.

از مزایای اجاره دیزل ژنراتور که زمان اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می گردد، سوخت آن است که مصرف کمی دارد.

از ویژگی های مهم دیزل ژنراتور، تأمین و تولید برق برای مدت زمان های مختلف است.

طول عمر بالای دیزل ژنراتور موجب شده است از این دستگاه، در صنایع گوناگون استفاده گردد.

ساختمان دیزل ژنراتور

از اجزا و بخش های مختلف ساختمان دیزل ژنراتور، قطعاتی هستند که هر کدام فعالیت های مختص به خود را انجام می دهند:

  • موتور
  • ژنراتور
  • مخزن سوخت ژنراتور
  • رگلاتور ولتاژ
  • سیستم خنک کننده
  • سیستم روغن و ژنراتور
  • شارژر باطری
  • سیستم کنترل
  • سکوی اتصال
  • سیستم دود خروجی ژنراتور

هر یک از بخش ها و قطعات دیزل ژنراتور دارای مدل های مختلفی هستند که زمان اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می شوند.

مهم ترین بخش دیزل ژنراتور، موتور است که وظیفه تحویل توان مکانیکی را دارد و توان الکتریکی خروجی را مشخص می کند.

ژنراتور وظیفه تولید توان الکتریکی دیزل ژنراتور را بر عهده دارد که نوع آن بر حسب نیاز متقاضیان مشخص می شود.

مخزن سوخت ژنراتور دارای حجم مشخصی است که بر حسب نوع دیزل ژنراتور متغیر و متفاوت است.

رگلاتور ولتاژ وظیفه تنظیم ولتاژ خروجی ژنراتور را بر عهده دارد که با قطعات دیگر ارتباط برقرار می کند.

سیستم خنک کننده جهت خنک کردن دیزل ژنراتورها قرار داده می شود که موجب افزایش عملکرد دیزل ژنراتور می شود.

سیستم روغن و ژنراتور در زمینه کنترل روغن اجزای مختلف دیزل ژنراتور تعبیه می شود.

شارژر باطری، میزان شارژ باتری را نشان داده و وظیفه شارژ کردن باطری را بر عهده دارد.

سیستم کنترل وظیفه کنترل الکتریکی کل سیستم را بر عهده دارد. سکوی اتصال نیز جهت قرارگیری تجهیزات تعبیه می شود.

سیستم دود خروجی ژنراتور جهت جدا کردن دود سمی خروجی از دیزل ژنراتور در نظر گرفته می شود.

اجزای دیزل ژنراتور

از مهم ترین اجزای دیزل ژنراتور که در اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می شود، موتور دیزل ژنراتور می باشد.

انواع موتورهای دیزل ژنراتورها به طور کلی شامل موارد زیر می باشد که هر کدام ویژگی های مشخصی دارد:

  • موتور دیزل ژنراتور پرکینز (Perkins)
  • موتور دیزل ژنراتور کامینز (Cummins)
  • موتور دیزل ژنراتور ولوو پنتا (Volvo Penta)
  • موتور دیزل ژنراتور دوسان (Doosan)
  • موتور دیزل ژنراتور ام تی یو (Mtu)
  • موتور دیزل ژنراتور دویتس (Dutz)
  • موتور دیزل ژنراتور لوول (Lovol)
  • موتور دیزل ژنراتور موتورسازان

بخش دیگری از دیزل ژنراتور که در فرآیند اجاره دیزل ژنراتور مورد بررسی قرار می گیرد، شامل سیستم های زیر است:

  • سیستم سوخت رسانی
  • سیستم راه اندازی
  • سیستم خنک کننده
  • سیستم روغن کاری
  • سیستم گرم کننده آب اطراف سیلندر
  • سیستم تنظیم کننده دور یا گاورنر
  • سیستم تنظیم کننده ولتاژ
  • سیستم توربو شارژر
  • سیستم اگزوست
  • سیستم قطع اضطراری و آلارم

موتور ژنراتورها با توجه به مصرف سوخت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که شامل موارد زیر است:

  • بنزین سوز
  • گاز سوز
  • دوگانه سوز
  • گازوئیل سوز

مولدهای دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور بر حسب کاربرد، توسط کارخانه چهار نوع مولد پایه، دائم، اضطراری و چند منظوره را لحاظ می کنند.

اجاره دیزل ژنراتور با توجه به نوع مولد انجام می شود.

مولد های پیشنهادی کارخانه های سازنده دیزل ژنراتور شامل موارد زیر می باشد:

  • مولد اضطراری یا Standby
  • مولد پایه یا Prime
  • مولد دائم یا Continuous
  • مولد چند منظوره

مولد اضطراری زمانی که مکانی دچار قطع شدن برق شد، به صورت اتومات اقدام به تولید و تأمین برق می کند.

ژنراتور با مولد اضطراری به نحوی طراحی شده اند که تا چند ساعت در ماه فعالیت می کنند و پیوسته کار نمی کنند.

مولد پایه در مکان هایی همچون نمایشگاه، اردوگاه، کمپ و اکتشاف معادن که نیاز موقتی به برق دارند، کاربرد دارد.

مولد دائم جهت استفاده در امور نیروگاهی یا برق سراسری کاربرد دارد که برای زمان های نامحدود در نظر گرفته می شود.

مولد چند منظوره بهتر است در اهدافی که مربوط به رویکردهای اقتصادی است مورد استفاده قرار نگیرد.

اجاره دیزل ژنراتور با توجه به کاربرد هر یک از مولد های پیشنهادی کارخانه به متقاضیان داده می شود.

ویژگی های دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور دارای قابلیت ها و مزایایی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

از قابلیت های سیستم کنترلی دیزل ژنراتور که زمان اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می گردد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استارت اتوماتیک دیزل ژنراتور
  • طراحی سیستم کنترلی دیزل ژنراتور بر اساس میکرو کنترلر
  • قابلیت کنترل، مونیتورینگ و تنظیم با استفاده از کامپیوتر تحت ویندوز
  • قابلیت تنظیم پارامترهای زمانی از روی پنل
  • قابلیت کار با ولتاژ متغیر به طور اتوماتیک از ۱۲ تا ۴۸ ولت
  • داشتن نشانگر زمان کار دیزل ژنراتور
  • قابلیت نمایش ولتاژ، فرکانس و آمپراژ
  • قابلیت نمایش دور موتور
  • قابلیت کار در حالت های اتوماتیک و دستی
  • تشخیص آمادگی و اندازه گیری سه فاز شهری

اجاره دیزل ژنراتور با توجه به اجزای آن که متشکل از موتور دیزل، ژنراتور و قطعات جانبی می باشد انجام می شود.

سایر متعلقات دیزل ژنراتور شامل شاسی، تابلو فرمان، کانوپی یا اتاقک سایلنت، گاری سیار دو چرخ و چهار چرخ می باشد.

کاربرد دیزل ژنراتور

متقاضیانی که در جهت اجاره دیزل ژنراتور اقدام می کنند، لازم است از کاربردهای دیزل ژنراتور مطلع و آگاه باشند.

از کاربردهای دیزل ژنراتور در صنایع مختلف، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صنعت حمل و نقل جاده ای
  • صنایع و معادن
  • حمل و نقل هوایی
  • کشتی های اقیانوس پیما
  • فناوری اطلاعات و سیستم های کامپیوتری
  • بیمارستان و مراکز درمانی

دیزل ژنراتور جهت استفاده در کامیون ها، اتوبوس ها، قطار، خودروهای بنزینی، لودر و بیل مکانیکی تولید می شود.

امروزه کاربرد دیزل ژنراتور در بهره برداری از منابعی همچون سنگ آهن، ماسه، شن، نفت، گاز و زغال سنگ زیاد می باشد.

کاربرد دیگر دیزل ژنراتور در وقوع بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل و طوفان می باشد که جهت استفاده در بیمارستان مهم می شود.

با توجه به اینکه دیزل ژنراتور دارای کاربردهای مختلفی می باشد، اجاره این محصول روشی مقرون به صرفه و مهم ارزیابی می گردد.

دوربین 360 درجه سانتافه

امروز می خواهیم در رابطه با سه مورد از خدماتی که توسط گروه آپشن کار ارائه می گردد توضیحاتی را خدمت شما همراهان ارائه کنیم . مواردی که امروز مطرح خواهیم کرد در رابطه با آپشن های جانبی خوردروی سانتافه می باشد لطفا با ما همراه باشید.

دوربین 360 درجه سانتافه

پیش از بحث در مورد دوربین 360 درجه خودرو سانتافه اجازه دهید ابتدا مروری بر چیستی دوربین 360 درجه داشته باشیم. ببینیم اصلاً دوربین 360 درجه چیست و وجود آن در خودرو چه مزایایی می‌تواند داشته باشد. دوربین 360 درجه در واقع شامل 4 دوربین است. این دوربین‌ها عمدتاً بر روی سپرهای جلویی و عقبی خودرو و همچنین در زیر آینه‌بغل‌های چپ و راست خودرو نصب می‌شوند. با این شرایط، از هر 4 سمت خودرو تصویر فراهم خواهد بود، اما این تصویرها توسط واحد پردازش‌گر دوربین 360 درجه پردازش شده و نتیجه‌ی پردازش به صورت یک تصویر 360 درجه در نمایش‌گر خودرو به نمایش درمی‌آید. به این ترتیب راننده می‌تواند با استفاده از تصویر 360 درجه‌ای که دوربین‌ها برای او فراهم می‌کنند، احاطه‌ای کامل بر اطراف خودروی خود داشته باشد. بدیهی است که احاطه‌ی کامل راننده بر اطراف خودروی خود موجب تسلط بیش‌تر او در رانندگی شده و بسیاری از مشکلات برطرف خواهند شد. اگر بر این عقیده هستید که دوربین 360 درجه می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خودروی شما باشد و تصمیم به خرید آن گرفته‌اید، از طریق شرکت آپشن کار می‌توانید اقدام به خرید دوربین 360 درجه سانتافه کنید. آپشن کار سال‌هاست که در کار تهیه و تولید انواع آپشن‌های خودرو از جمله دوربین 360 درجه است و این تضمین را به شما می‌دهد که بهترین و استانداردترین اجناس را برای خودروی شما مورد استفاده قرار خواهد داد. ضمناً نصب دوربین 360 درجه روی خودروی سانتافه شما نیز توسط متخصصین آپشن کار انجام خواهد شد. به خاطر داشته باشید که نصب این دوربین باید حتماً توسط یک فرد کاربلد انجام گیرد تا بتوانید به‌صورتی استاندارد از این دوربین و مزایای آن بهره ببرید. از بابت نصب دوربین خیالی آسوده داشته باشید و آن را به کارشناسان آپشن کار بسپارید. دوربین 360 درجه خودرو سانتافه | دوربین 360 درجه سانتافه

رادار نقطه کور سورنتو

سیستم رادار نقطه کور خودرو برای اولین بار توسط شرکت ولوو مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن برخی از شرکت‌های خودروسازی از آن در خودروهای فول‌آپشن خود استفاده کردند. ضرورت طراحی و ساخت چنین دستگاهی از این‌جا ناشی می‌شود که تقریباً تمام وسایل نقلیه دارای نقاطی به نام نقاط کور هستند. این نقاط که در مورد اتومبیل‌های شخصی معمولاً شامل قسمت انتهایی اتومبیل می‌شوند، نقاطی هستند که راننده با استفاده از تجهیزات تعبیه‌شده در خودرو، مانند آینه‌بغل‌ها و آینه‌ی جلو قادر به مشاهده‌ی آن‌ها نیست و لازم است برای دیدن این نقاط دید خود را به سمت آن‌ها برگرداند. گذشته از خطرات نگاه به انتهای خودرو برای دیدن نقاط کور، گاه همین اقدام نیز کمکی به مشاهده‌ی کامل نقاط کور نخواهد کرد. به‌همین‌ علت بود که نیاز به طراحی آپشنی که بتواند این مشکل را مرتفع سازد احساس شد. عملکرد رادار نقطه کور خودرو به این شکل است که سنسور نصب شده در قسمت انتهای خودرو، نزدیک به نقطه‌ی کور، میدانی نامشهود را پیرامون خود ایجاد می‌کند که درصورت واردشدن خودروی یا به‌طور کلی هر شئ دیگر به این میدان، سیستم به راننده هشدار داده و درنتیجه به او کمک می‌کند تا واکنش مناسب برای کنترل خودرو و پیشگیری از بروز تصادف را انجام دهد. علامتی که درصورت وارد شدن خودروی دیگر به میدان پیرامون سنسور رادار نقطه کور به راننده نشان داده می‌شود می‌تواند به‌صورت بصری، صوتی یا لمسی باشد. هشدارهای بصری معمولاً به‌شکل علامتی زردرنگ است که با استفاده از ال‌ای‌دی جای‌داده‌شده در آینه‌بغل سمت راننده به او نشان داده می‌شود. مشکل هشدارهای بصری این است که راننده را ملزم می‌سازد تا به‌طور پیوسته نگاهی به آینه‌بغل داشته باشد تا درصورت مشاهده‌ی هشدار بتواند به‌موقع واکنش نشان دهد. برای رفع این مشکل می‌توان هشدار را به‌صورت صوتی، مانند به‌صدا در آمدن یک زنگ، یا به‌صورت لمسی، مانند لرزش فرمان خودرو، به راننده ابلاغ کرد و بدین‌ترتیب از درگیرشدن دید او و غافل‌ماندن از دیگر قسمت‌های پیرامون خودرو جلوگیری کرد. سیستم رادار نقطه کور خودرو مزایای متعددی را به‌همراه دارد و می‌توان گفت این مزایا با توجه به شرایط هر راننده مانند قدرت بینایی او، شرایط محیطی مکان رانندگی و مواردی این‌چنینی تاحدی شخصی نیز هستند. رادار نقطه کور خودرو به‌موقع نزدیک‌شدن خودروهای دیگر به نقطه کور خودرو را به راننده اعلام می‌کند. درصورت نیاز به تغییر لاین چنان‌چه خودرویی در نقطه کور خودرو واقع شده باشد، سیستم با اعلام هشدار به راننده کمک می‌کند تا زمان تغییر لاین را به‌گونه‌ای تنظیم کند که تغییر لاین باعث بروز تصادف نشود. این سیستم نیاز به برگرداندن سر برای دیدن قسمت‌های انتهایی خودرو را برطرف می‌سازد و بدین‌ترتیب احتمال بروز تصادف به علت غافل ماندن از روبروی خودرو را کمتر می‌کند. از آن‌جایی که رادار نقطه کور، یک آپشن تاثیرگذار در رانندگی است، صحیح بودن نحوه‌ی عملکرد آن، امر بسیار مهمی است. برای آن که از عملکرد صحیح این آپشن مطمئن باشید لازم است که از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید کرده و برای نصب هم از فرد متخصص کمک بخواهید. یکی از مراکز معتبری که می‌توانید برای خرید رادار نقطه کور سورنتو به آن مراجعه کرده و خریدی مطمئن داشته باشید، فروشگاه آپشن کار است.

پدل شیفتر اپتیما

پدل شیفتر همان دنده پشت فرمان است که با نصب آن بر روی خودرو خود به راحتی حین رانندگی می‌توانید دنده را عوض و یا خلاص کنید. اغلب پدل شیفتر‌ها به شکل اهرم و یا دکمه هستند که پشت فرمان قرار می‌گیرند و با استفاده از آن دیگر لازم نیست دست را از روی فرمان بردارید. برداشتن دست از روی فرمان به منظور تعویض دنده ممکن است موجب بر هم خوردن تعادل خودرو شود. از آن‌جایی که بهترین حالت دست بر روی فرمان در حالت 10:10 است، لذا پدل شیفتر را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا درست در همین حالت نزدیک انگشتان دست قرار گیرد. این در حالی است که در خودروهای فاقد این آپشن معمولا دست‌ها در حالت ایده‌آل نیستند و حتی اکثر افراد فرمان را با یک دست می‌گیرند و دست دیگر را روی کنسول میانی بر روی دنده می‌گذارند که این حالت از لحاظ ایمنی اصلا تائید نمی‌شود. با توجه به اهمیت پدل شیفتر و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، بهتر است هر چه زودتر به خرید و نصب آن اقدام کنید تا از رانندگی ایمن و آسوده لذت ببرید. با توجه به محاسنی که پدل شیفتر اپتیما دارد، خرید آن برای حفظ تمرکز در رانندگی و افزایش سرعت عمل راننده بسیار ضروری است. در حقیقت امروزه با افزایش تصادفات هرچه راننده هشیارتر باشد، احتمال تصادف نیز کم‌تر است. آپشن دنده پشت فرمان به راننده این امکان را می‌دهد تا برای تعویض دنده حواسش پرت نشود و در نتیجه بهتر و آسان‌تر اتومبیل را هدایت کند. با خرید پدل شیفتر اپتیما و نصب آن بر روی خودرو خود مثل حرفه‌ای‌ها رانندگی کنید. تنها توجه داشته باشید این محصول را حتما از فروشگاهی معتبر تهیه کنید تا نمونه اصلی و فابریک را در اختیار داشته باشید. آپشن کار با ده سال تجربه در زمینه فروش و نصب انواع آپشن‌های مختلف یک گزینه ایده‌آل برای خرید است، چرا که این مرکز همواره محصولات خود را به همراه ارائه ضمانت اصالت کالا به مشتریان عرضه می‌کند. پدل شیفتر اپتیما اگر خودرو اپتیما دارید و برای یک رانندگی لذت‌بخش تمایل به نصب پدل شیفتر دارید، حتما از نوع فابریک آن استفاده کنید تا از دقت و عملکرد صحیح آن رضایت داشته باشید. پدل شیفتر اپتیما مزایای بسیاری جالبی دارد که به شما در رانندگی کمک می‌کند تا به سادگی در هر دور موتوری بتوانید دنده‌ عوض کنید. آپشن‌های امروزی با استفاده از تکنولوژی روز موجبات سهولت رانندگی را به ارمغان می‌آورند و می‌توان از آن‌ها برای خودروهای متعدد استفاده کرد. در واقع دیگر آپشن‌های مدرن مخصوص خودروهای لوکس نیستند، بلکه می‌توان آن‌ها را به شکل مجزا خرید و بر روی انواع خودرو نصب کرد. شما می توانید جهت تهیه و نصب این آپشن ها به سایت گروه آپشن کار مراجعه فرمائید.

تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

کسانی که برای اولین بار اقدام به رزرو تور مشهد از تهران و سفر با هواپیما را تجربه می‌کنند، سؤالاتی برایشان پیش می‌آید که اگر به متخصصین حاضر در آژانس هواپیمایی مراجعه کنند، به تمامی سؤالات آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

اولین قدم برای سفر کردن با هواپیما تهیه بلیط است؛ برای این کار دو راه وجود دارد یکی اینکه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی بروید و بلیط خود را به صورت حضوری تهیه کنید و راه دیگر خرید بلیط هواپیما چارتر یا سیستمی از سایت های معتبر نظیر کی سفر می باشد.

· حتماً پیش از پرواز باید کارت شناسایی معتبر و برای پروازهای خارجی پاسپورتی که شش ماه اعتبار داشته باشد را همراه داشته باشید.

· قبل از اینکه بلیط خود را از شرکت هواپیمایی خریداری کنید، بهتر است شرایط و قوانین ایرلاین را مطالعه کنید سعی کنید وزن چمدان شما کم باشد، زیرا اگر اضافه‌بار داشته باشید مجبور به پرداخت هزینه خواهید شد.

· زودتر از ساعت پرواز خود در فرودگاه حضور داشته باشید تا بدون دغدغه و استرس کار‌های خود را انجام ‌دهید و سفر آرامی داشته باشید.

· در پروازهای داخلی ۴۵ دقیقه و در سفرهای خارجی یک‌ساعت‌ونیم زودتر در فرودگاه باشید و حضور خود را به مسئولین اطلاع دهید تا کارت پرواز را دریافت کنید؛ مراقب باشید شماره صندلی و کارت خود را گم نکنید.


· پس از تحویل چمدان‌ها و وسایل باید به سالن ترانزیت بروید؛ در ابتدای این سالن مدارک شما شامل کارت شناسایی، بلیط و کارت پرواز شما بررسی می‌شود.

· بعد از آن برای بازرسی نهایی به سالن ترانزیت وارد می‌شوید؛ در این بازرسی تدابیر امنیتی انجام می‌شود و سپس با اعلام شماره پرواز و مقصد باید سوار اتوبوس شوید تا به باند هواپیما برسید و در آنجا با نشان دادن کارت ورود به هواپیما توسط مهمان‌داران به سمت صندلی خود راهنمایی می‌شوید.

· اگر از فضای کم و تنگ رنج می‌برید بهتر است صندلی‌های کنار پنجره را رزرو کنید در صورت پر بودن این صندلی‌ها می‌توانید این موضوع را به خود آژانس یا مسئولین اطلاع بدهید.

· در داخل محفظه کابین هواپیما به دلیل کمبود فضا فقط می‌توانید ساک دستی همراه خود ببرید و توصیه می‌شود وسایلی را در آن بگذارید که لازم است. در ضمن قبل از ترک خانه محدودیت سایز کیف‌دستی را چک کنید تا دچار مشکل نشوید.

· همراه داشتن مقدار کمی از ارز مقصد با خود مشکلی ایجاد نمی‌کند، ولی همراه داشتن پول زیاد دردسرهای زیادی از قبیل دزدیده شدن و گم کردن را دارد. اگر پول زیادی لازم دارید می‌توانید از عابر بانک‌های کشور مقصد پول تهیه کنید.

آیا توصیه‌های مهم هنگام پرواز را می‌دانید؟

· به محض نشستن بر روی صندلی خود کمربند ایمنی را ببندید.

· اگر با اعضای خانواده سفر می‌کنید و دوست دارید که در کنار یکدیگر بنشینید، بهتر است زودتر در فرودگاه حاضر شوید و این موضوع را اطلاع دهید.


· تا زمانی که هواپیما توقف نکرده است از جای خود بلند نشوید.

· در هنگام پیاده شدن وسایل خود را چک کنید تا گم نشوند در غیر این صورت می‌توانید گم شدن وسایل خود را به مسئولین گزارش دهید.

چگونه در هواپیما خود را سرگرم کنیم؟

برای خیلی از افراد بودن در هواپیما و یا اتوبوس کسل کننده و ملال‌آور است به‌خصوص برای کسانی که اولین بار است سفر با هواپیما را تجربه می‌کنند.

1. برای خیلی این اتفاق افتاده است که تا به سراغ کتاب می‌روند آرام می‌شوند، پس توصیه می‌کنیم با خود کتاب ببرید و کتاب بخوانید.

2. دومین راه موسیقی است! موسیقی هم می‌تواند شما را سرگرم کند و هم با گذاشتن هندزفری و هدفون از صداهای مزاحم اطراف راحتتان کند.

3. هر ایرلاین و هر آژانس مسافرتی امکانات و خدمات ویژه خود را دارند، به خاطر همین، اهمیت دارد که بلیط خود را از کدام ایرلاین یا آژانس رزرو می‌کنید. سایت کی سفر یکی از معتبرترین سایت‌های گردشگری است که با بهترین امکانات و خدمات آماده خدمت‌رسانی به مسافران گرامی است. در اکثر ایرلاین‌ها امکاناتی برای تماشای فیلم وجود دارد، می‌توانید با فیلم‌هایی که تا به حال آن‌ها را ندیده‌اید خود را چندین ساعت سرگرم کنید.

4. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که حوصله کتاب خواندن ندارید، می‌توانید داستان‌های صوتی را دانلود کنید و از آن در طول سفر لذت ببرید.

5. بخوابید! خوابیدن بر هر درد بی‌درمانی دوا است! خوابیدن بهترین راه سرگرم شدن است، اگر می‌توانید در هواپیما بخوابید پس خیلی خوش‌شانس هستید و از این فرصت استفاده کنید و کم‌خوابی‌های گذشته خود را جبران کنید!

چطور در هواپیما رفتار کنیم؟!

· به ظاهر خود برسید! تمیزی و آراستگی شما در هواپیما بسیار مهم است، سعی کنید قبل از سفر و سوار شدن در هواپیما دوش گرفته و لباس‌های خود را عوض کنید.

· هم‌صحبت پیدا کردن در طول سفر می‌تواند باعث پیدا کردن دوستان جدید شود ولی اکثر اوقات افرادی پیدا می‌شوند که تمایلی به صحبت کردن ندارند! توصیه می‌شود برای صحبت کردن با کسی اصرار نکنید و با کسانی که تمایل دارند صحبت کنید.


· اگر در هواپیما به شما قانونی واگذار می‌شود با بدخلقی رفتار نکنید و به خدمه‌ها و مهمان‌داران احترام بگذارید.

· در هنگام سرویس‌دهی صبور باشید تا نوبت به شما برسد؛ برای سرو غذا باید میزی را که به پشت صندلی مسافر جلوی چسبیده را باز کنید و غذا را روی آن میل کنید.

سایت کی سفر با بهترین خدمات همه این شرایط را برای شما مسافرین عزیز راحت کرده است. با انتخاب سایت کی سفر آرامش و امنیت را تجربه کنید. کی سفر برگزار کننده تور قشم ، تور کیش ، استانبول و... می باشد. با مراجعه به سایت کی سفر به راحتی می توانید تور خود را آنلاین رزرو کنید.

روش های تصفیه آب در ایران

تصفیه آب به حذف ناخالصی ها و آلاینده های معلق و محلول از آب می پردازد و هرچه ذرات درشت تر باشند، جدا کردن آن ها از آب آسان تر است و برعکس هر چقدر اندازه این ذرات ریز تر باشند نیاز به روش های دقیق تری برای تصفیه آب است. تصفیه آب آشامیدنی همیشه یکی از مهمترین دغدغه های بشر بوده است چرا که آب به عنوان منبع مهم برای ادامه حیات به شما می رود. با توجه به رشد جمعیت و توسعه صنایع مختلف و شهرهای صنعتی بزرگ، آلودگی محیط زیست را به دنبال دارد و از این میان آلودگی آب یکی از مهم ترین نگرانی هاست.


روش های تصفیه آب در ایران

فرایند تصفیه آب به روش های مختلفی صورت می گیرد که طی آن مواد شیمیایی و آلاینده های بیولوژیکی از آب حذف می شوند. تقطیر، زلال سازی، میکرو فیلتراسیون، اولترافیلتراسیون، اسمز معکوس، نانو فیلتراسیون، روش تصفیه غشایی، فیلتر تند ماسه ای تصفیه آب از روش مورد استفاده در تصفیه و پاکسازی آب می باشد. تکنولوژی اسمز معکوس، امروزه جایگاه خاصی را در جهان به خود اختصاص داده است و یکی از مناسب ترین و کاملترین روش جهت تصفیه آب می باشد. اسمز معکوس، تکنولوژی مدرنی است که برای مصارف متعددی از جمله نیمه رساناها، خوراک پزی، تکنولوژی زیستی، داروها، تولید برق، نمک زدایی آب دریا و آب خوردنی شهری، تصفیه می نماید.

اسمز معکوس

از روش اسمز معکوس در اکثر کارخانه های بسته بندی آب و نوشابه و در صنایعی که آب زلال می خواهند به دست بیاورند استفاده می شود. این سیستم تصفیه آب راه خود را به منازل باز کرده است؛ و به عنوان یک سیستم تصفیه آب محبوب خانگی درآمده است. اسمز معکوس دقیقا به روش اسمزی گیاهان طراحی شده است. فرایندی است که طی آن مولکول های آب از یک غشاء به ضخامتی که قطر یک هزارم میکرون به وسیله فشار آب عبور داده می شود. این سیستم تنها روشی می باشد که آلاینده های آب اعم از ویروس، باکتری ها، ارسنیک، فلور، جیوه، نیترات، نیتریت، فلزات سنگین، تمام فلزات رادیو اکتیو، و بسیاری موارد دیگر را تصفیه و جدا سازی کند. با افزایش روز افزون تقاضاها برای آب خالص، رشد صنعت اسمز معکوس در قرن آینده با افزایش رو به رو خواهد شد.

اولترافیلتراسیون

اولترافیلتراسیون روشی است که طی آن، آب را از نی های بسیار نازکی که در جداره آن ها منافذ بسیار ریز وجود دارد عبور می دهند و به این ترتیب تقریبا کلیه میکرو ارگانیزم ها و ذرات معلق در آب از آب آشامیدنی حذف شده و آب کاملا زلال و شفاف و ضد عفونی می شود. اولترافیلتراسیون یک نوع از فیلتراسیون غشایی است که در آن فشار هیدرو استاتیک نیروهای مایع در مقابل یک غشا نیمه تراوا قرار دارد. غشا نیمه تراوا از یک لایه نازک تشکیل شده که قادر به جدا کردن مواد تا زمانی که یک نیروی محرکه در سراسر غشا وجود دارد می باشد. فرایندهای غشایی به طور فزاینده ای برای حذف باکتری و دیگر میکرو ارگانیسم ها، مواد، ذرات و مواد آلی طبیعی به کار می رود که می تواند رنگ، بو، و محصولات حاصل از گند زدایی آب را از بین ببرد.

سیستم تصفیه آب نانو فیلتراسیون

فرایند نانوفیلتراسیون شامل تعدادی فیلتر است که آب می تواند داخل آن جریان یابد. این فیلترها از طریق انسداد فیزیکی، جذب شیمیایی و یا ترکیبی از هر دو روش مانع عبور آلاینده ها می شوند. ماده سازنده فیلترها گستره متنوعی دارد اما کارآمد ترین ابزارهای فیلتری از الیاف، کربن و یا ترکیبی از کربن با عناصر دیگر تهیه می شوند. روش نانو فیلتراسیون با استفاده از فرایندهای شیمیایی آلاینده ها را ازآب می زداید. طی فرایندهای جذب، آلاینده ها تحریک می شوند تا پیوندشان را با مولکول های آب گسسته و به فیلترها به طور شیمیایی بچسبند. آب معمولا از چندین مرحله نانو فیلتراسیون عبور داده می شود تا این اطمینان حاصل شود که هر یک از فیلترها ناچیز ترین مقدار آلاینده ها را از آب زوده باشد. به طور عادی آب با یک سرعت نسبتا کم از یک فیلتر آبی عبور می کند تا زمان تماس کافی با فیلتر وجود داشته باشد. هنگامی که آب یک بار از تمامی مراحل فیلتراسیون مورد نیاز عبور داده شود، تصفیه شده و آب خالص به وجود آمده فاقد آلاینده می باشد. فیلتراسیون آب در حال حاضر به عنوان پر کاربردترین روش در تصفیه آب شناخته می شوند. فیلتراسیون یکی از سه روش تصفیه آب است که این قابلیت را دارد تا کلرین و محصولات فرعی کلرین و VOCها را از آب آشامیدنی بزداید.

نتیجه گیری:

به طور کلی، فرایند تصفیه آب به روش های مختلفی صورت می گیرد که طی آن مواد شیمیایی و آلاینده های بیولوژیکی از آب حذف می شوند. تقطیر، زلال سازی، میکرو فیلتراسیون، اولترافیلتراسیون، اسمز معکوس، نانو فیلتراسیون، روش تصفیه غشایی، فیلتر تند ماسه ای تصفیه اب از روش مورد استفاده در تصفیه و پاکسازی آب می باشد. تکنولوژی اسمز معکوس، امروزه جایگاه خاصی را در جهان به خود اختصاص داده است و یکی از مناسب ترین و کاملترین روش جهت تصفیه آب می باشد.

123456
last