آموزش آرایشگری مردانه در تهران

سه شنبه 14 آبان 1398
11:55
admin

آموزش آرایشگری مردانه در تهران

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد. این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعليم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و کسب رضایت هنرآموزان، به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت های تخصصی این مجموعه است.

از دیگر راهبردهای این گروه، به کارگیری سیستم های نوین آموزشی و علمی در جهت ارتقاء سطح مهارت و دانش تخصصی فعالان حوزه آرایش و پیرایش مردانه می باشد. امید است تا در پرتو لطف خداوند متعال بتوانیم همچنان موفق و مطمئن در راستای تحقق اهداف این مجموعه، که حرکت در جهت توسعه اشتغال پایدار برای جوانان میهن عزیزمان است، گام برداریم.

یادگیری حرفه ای جدید، می تواند آغاز فصلی تازه در زندگی هر فرد باشد؛ بی شک شرکت در دوره های آموزش آرایشگری مردانه، مسیر یادگیری را به صورت کوتاه مدت و استاندارد برای شما هموارتر نموده و زمینه ساز فعالیت حرفه ای شما در آینده خواهد بود. آرایشگری مردانه به عنوان شغلی زود بازده که با سرمایه ای اندک می توان آن را آغاز نمود، شناخته شده است. خبر خوب اینکه ابزارها و تکنیک های مهارت پیرایش مو در کشورهای دیگر نیز مشترک است و به شرطی که این شغل را مطابق با استاندارد و متد روز دنیا بیاموزید، این حرفه در هر نقطه از جهان، برای شما کارآمد خواهد بود. بسیاری از علاقمندان هنگام مراجعه یا تماس با آموزشگاه آرایشگاه مردانه عموما با سوالات زیادی مواجه می شوند و هزینه دوره آرایشگری مردانه چقدر است؟ به مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه چقدر است؟ و چگونه می توانم مدرک بین المللی آرایشگری مردانه دریافت کنم؟

در ادامه پاسخگوی برخی از این پرسش های احتمالی خواهیم بود. با ما همراه باشید

دوره های آموزش آرایشگری مردانه فنی حرفه ای مطابق با استانداردهای بین المللی تدوین شده و با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می گردد. احتمالا با این موضوع مواجه شده اید که برخی آرایشگران خود را مربی آرایشگری مردانه معرفی کرده و ادعا می کنند توانایی و تخصص تدریس آرایشگری مردانه را دارا می باشد ولی در حقیقت آموزش آرایشگری آقایان بسیار تکنیکال می باشد و مستلزم گذراندن دوره های تخصصی و تطبيق مربی، محیط آموزش و دوره آموزشی با اصول صحيح تدریس و روانشناسی یادگیری می باشد و حتی تسلط کامل قرد به شغل آرایشگری، دلیل بر اینکه وی مدرس آرایشگری باشد، نیست.

با توجه به تبلیغات گسترده موسسات مختلف، برای اینکه بتوانیم کیفیت خدمت رسانی یک موسسه آموزشی را به درستی سنجیده و مورد بررسی قرار دهیم و بهترین مدرسه آموزش آرایشگری مردانه در تهران را انتخاب کنیم، فاکتورهای زیادی می توان در نظر گرفت: و اعتبار موسسه آموزشی و کیفیت تدریس و سابقه اساتید و محیط آموزش استاندارد و متد آموزش استاندارد و نوین و سطح رضایت هنرآموزان علاوه بر عوامل ذکر شده مهمترین مسئله در یادگیری آرایشگری مردانه استعداد، تلاش و تمرین هنرآموز است؛ در غیر اینصورت هیچ آموزشگاهی برای شما سودمند نخواهد بود.

چرا آموزشگاه آرایش مردانه هنر 20 قیچی؟

برخورداری از اساتید مجرب (بیش از 10 سال سابقه کار) و بهره گیری از متد نوین آموزش، متناسب با هر هنرآموز و همگام سازی خود با استانداردهای جهانی ، قبولی در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای کشور و ارائه مدرک بین المللی آرایشگری مردانه و نظرسنجی منظم از هنرآموزان و کنترل کیفیت آموزش و هزینه های مناسبا، مطابق با تعرفه دولتی و امکان پرداخت شهریه به صورت اقساط در دو قسط) و ارائه رایگان جزوات آموزشی مرتبط با هر دوره و ارائه رایگان مدل در دوره آموزش پیرایش مردانه و برگزاری ورکشاپ های رایگان جهت رفع اشکال و ارتقاء سطح دانش و مهارت هنرآموزان سابق

منبع : https://tvtcenter.com


[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ghjkl است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]