چگونه یک تی شرت پوش حرفه ای شوید؟

يکشنبه 8 دی 1398
14:55
admin


تی شرت به عنوان یکی از کلاسیک ترین لباس های مردانه یک لباس چند منظوره است. اما پوشیدن، ست کردن و انتخاب کردن آن نیز قوانین خاص خود را دارد و خوب است که شما به خوبی به آن آگاه باشید. زمانی که از تی شرت صحبت میکنیم؛

تی شرت پوشان به دو دسته تقسیم میشوند:

دسته اول که تی شرت را جزء غیر ضروری لباس های خود میدانند و تصور میکنند که تی شرت دررده لباس های معمولی و خانگی قرار دارد و دسته دوم که عاشقان و دلباختگان تی شرت هستند و در رسمی ترین مراسم ها نیز دوست دارند تی شرت بپوشند. اگر میخواهید یک تی شرت پوش حرفه ای باشید باید میان این دودسته حرکت کنید. اگر میپرسید چگونه باید بگویم که پاسخ شما در ادامه این گفتار آمده است. با ما همراه باشید.

در انتخاب جنس تی شرت بسیار دقت کنید.

بسیاری از آقایان در هنگام خرید تی شرت ها فقط به تگ قیمت آن توجه می کنند اما هر گران بودنی بی حکمت نیست و شما برای داشتن یک استایل مناسب و بسیار شیک باید یک تی شرت با کیفیت هر چند گران بخرید. تی شرت های در اجناس مختلفی در بازار وجود دارد که عبارتند است : پنبه ای، پیما ، مرینو و ژرسه. تی شرتهای پنبه ای مناسب روزهای بسیار گرم هستند زیرا این پیراهن ها جاذب عرق هستند و نمی گذارند در روزهای بسیار گرم خیلی عرق کنید.تی شرت های پیما مناسب آقایانی است که می خواهند از تی شرت هایی استفاده کنند که کمتر چروک شوند این جنس جز آن دسته از جنس هایی است که نه پرز می دهد و نه چروک می شود. مرینو ها جنس هایی هستند که از پشم گوسفند و ضد تعریق هستند. و اما تی شرت های جنس ژرسه جز جنس هایی هستند که از الیاف مصنوعی هستند این نوع تی شرت ها کمتر چروک می شوند. شما باید بر حسب فعالیت روزمره و نیاز خود یکی از این نوع تی شرت ها را انتخاب کنید.

سایز مناسب تی شرت:

یکی از نکاتی که شما در اول برای انتخاب یک تی شرت باید دقت کنید سایز تی شرت است. به بیان دیگر از تی شرت هایی استفاده کنید که مناسب فیزیک بدنی شما باشد. تی شرتی را بپوشید که فیت بدن شما باشد و نباید از تی شرت های خیلی گشاد و خیلی تنگ استفاده کنید.. یکی دیگری از نکاتی که در این اندازه بودن تی شرت ها مناسب است اندازه بودن آستین های آن است. طول آستین های تی شرت آقایان نباید خیلی بلند و نه باید خیلی کوتاه باشد.

اکسسوری ها تی شرت را چشم گیرتر میکنند.

قدرت استفاده از اکسسوری ها را هیچ وقت در هیچ استایلی نباید دست کم گرفت. هنگام پوشیدن تی شرت ها از اکسسوری هایی مانند : انگشتر، ساعت و گردنبند متناسب با استایل خود استفاده کنید تا استایل شما جذاب ترشود. علت تاکید بر اکسسوری ها این است که اکسسوری ها استایل شما را از یکنواختی خارج میکنند و باعث چرخش نگاه میشومد. لذا بسیار مهم است که در تعداد و اندازه مناسب از آنها با تی شرت خود ست کنید

ازتی شرت های رنگ کلاسیک استفاده کنید :

در انتخاب یک تی شرت که بتوانید همیشه آن را بپوشید و به راحتی با دیگر لباس های خود ست کنید رنگ های کلاسیک و خنثی را انتخاب کنید. سه رنگ طوسی، مشکی و آبی سرمه ای را همیشه در گوشه ای از ذهن خود برای انتخاب رنگ تی شرت داشته باشید. این سه را اگر سالیان سال هم بپوشید بازهم جذاب هستند. طوسی جز آن دسته از رنگ هایی است که با طیف کمرنگ تر و پررنگ تر از خود به راحتی ست می شود و برای شما استایل بی نظیری را می سازد. رنگ مشکی نیز همیشه از شما یک استایل بسیار جذاب می سازد و فقط باید دقت کنید که در اثر شستشو بور نشود.

منبع: 5 نکته مهم که در پوشیدن تی شرت مردانه نباید فراموش کنید

تی‌شرت های ساده

از جمله مهم ترین لباس هایی که باید در کمدتان چندین رنگ مختلف آن را داشته باشید تی‌شرت های ساده بدون طرح هستند . برخلاف ظاهر ساده این تی‌شرت مردانه با آن میتوانید استایل شیک خلاقانه ای بسازید . اجازه دهید مثال واضح تری بیان کنم. استایل لئوناردو دی کارپریو در فیلم گرگ وال استریت را به یاد بیاورید. لئو در این فیلم با یک تی شرت ساده سفید و یک شلوار راسته مردانه یک استایل جذاب وکلاسیک بی نظیر ساخت که باعث شد بسیاری از هوادارن او در سراسر دنیا به این سبک علاقه مند شوند .

از ابتدای ابداع این لباس ، این مدل تی‌شرت میان بسیاری از مردان خوش استایل محبوب و خواستنی بوده و همچنان طراحی های جدید برندهای مطرح و معروف جایگاه خود را حفظ کرده و در کالکشن های جدید نیز به چشم میخورد. از دیگر علت های محبوبیت این تی‌شرت ها چهار فصل بودن آن است . اگر تی‌شرت های ساده را با لباس مناسب بپوشید در تمام فصول سال میتوانید ازآن استفاده کنید .و استایل منحصر به فرد خود را داشته باشید .

روز های گرم سال را در بهار و تابستان تصور کنید .

یک تی شرت ساده در رنگ آبی یا سفید به همراه یک شلوار کتان کرم یا جین روشن .

این ست با یک عینک آفتابی مناسب و لبخند به خوبی یک استایل بی نظیر جذاب را برای شما خواهد ساخت.

همچنین پیشنهاد ما برای فصل پاییز یک تی‌شرت ساده طوسی یا نوک مدادی به همراه یک کت بلیزر یا چرم است.استایلی جذاب که برای تمامی آقایان مناسب است .

تی‌شرت با طرح راه راه

تی‌شرت های راه راه که هم به صورت آستین کوتاه تولید میشوند و هم به صورت آستین بلند . از محبوب ترین و جذاب ترین لباس های مردانه در میان مردان خوش لباس و مدرن است . برای اینکه استایل روزمره خود را از سادگی و یکنواختی خارج کنید پیشنهاد ما تی‌شرت های شلوغ و راه راه است . از دیگر ویژگی های جالب این تی‌شرت ها این است که اگر طرح های آن تیره باشد یک انتخاب کلاسیک به شمار میرود .رنگ مشکی قرمز و سرمه ای بهترین گزینه ها هستند .

تی‌شرت هنلی

این مدل تی‌شرت مردانه را با یقه تی شرت مانند آن و3 دکمه پولوشرتی آن شناخته میشود .این ترکیب جذاب هنرمندانه باعث راحت پوشیدن آن می شود و هم چنین یک تیپ مدرن امروزی را میتواند خلق کند . از دیگر ویژگی های برتر این مدلی تی‌شرت دو مدل مختلف آن است؛ مدل آستین بلند و مدل آستین کوتاه . این تی‌شرت در هر دو مدل دوخته میشود . افزون بر زیبایی این مدل میتوانید ازآن در فصل تابستان و زمستان استفاده کنید .

تی‌شرت های آستین بلند .

تی‌شرت های آستین بلند متنوع ترین مدل در بین تی‌شرت ها هستند و از تنوع زیادی از لحاظ جنس پارچه و رنگ و مدل دارند . برای توضیح بیشتر میتوان گفت تی‌شرت های آستین بلند را می توان در رنگ های روشن و تیره دید. شما میتوانید با استفاده از این مدل تی‌شرت ها استایل های جذاب متفاوتی بسازید.

ما توصیه میکنیم در روزهای خنک بهاری یا شب های سرد پاییزی این تی‌شرت را به همراه یک شلوار

منبع: آیا با محبوب ترین تی شرت های مردانه آشنا هستید؟


[ بازدید : 216 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ghjkl است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]