برترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی و سم وکود

دوشنبه 7 مرداد 1398
16:11
admin

کشاورزی حرفه ای است که به تولید موادغذایی و کالا از طریق زراعت، جنگل داری و دامداری میپردازد. این حرفه باعث ظهور اولین تمدن ها شده است. مطالعه کشاورزی که همان علم کشاورزی است گستره وسیعی از تخصص ها و فنون را شامل میشود که از جمله آن راه هایی برای گسترش زمین های مناسب برای کشت و کار، کانال ها و فرم های مختلف آبیاری است.

با توجه به کمبود منابع در دنیای امروز، لازم است که کشاورزی به سمت کشاورزی پایدار مثل کشاورزی زیستی یا کشاورزی فشرده مثل صنعتی پیش رود تا نیازهای آینده برآورده شود.

زراعت مدرن، اصلاح نباتات، سموم، دفع آفات و کود و پیشرفت‌های تکنولوژیک شدیدا باعث افزایش بازدهی محصولات می‌شوند.

در ادامه مطلب شرکت هایی را معرفی خواهیم کرد که در زمینه تولید بذر، سموم، کود و ماشین آلات کشاورزی فعالیت دارند.ازجمله این شرکت ها شرکت نورودوکس است که فعالیت آن تولید سموم، کود، بذر و ماشین آلات کشاورزی میباشد.

شرکت شیمیایی مشکفام فارس (MFC) نیز که در سال 1376 به بهره برداری رسیده است در سه گروه حشره کش، علف کش و قارچ کش ، در سالن های مختلف فعالیت دارد.

این مجتمع تولید سموم خطوط مختلف و کاملا مجهز به ماشین آلات به روز ساخت اروپا و ایران دارد که میتواند فرمولاسیون هایWP, EC ,FS ,G ,SP ,SL ,DS ,EW ,SC ,DFانجام دهد. این فرمولاسیون ها درسه گروه حشره کش، علف کش و قارچ کش به کار میرود.

شرکت فعال دیگر در زمینه کشاورزی شرکت توسعه کشت ذرت است که در زمینه تولید ذرت و سایر نباتات علوفه ای فعالیت دارد تا کشور را از خرید ذرت خارجی و نباتات علوفه ای بی نیاز کند. در همین راستا فعالیت های عمده شرکت به این شرح میباشد:

1)همکاری مالی و کمک به کشاورزان به جهت تولید و کشت ذرت و نباتات علوفه ای

2) تولید و تهیه بذر، کود، سم، ماشین آلات و تجهیزات و سایر نهاده های دامی و کشاورزی از منابع داخلی و خارجی و توزیع آنها

3) صادرات و واردات مواد علوفه ای، بذر، کود، سم، ماشین آلات، تجهیزات و دیگر نهاده های دامی و کشاورزی و سایر اقلام مجاز برای دستیابی به اهداف شرکت

4) سرمایه گذاری یا مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی برای تشکیل شرکت جدید در راستای دستیابی به اهداف شرکت

شرکت بعدی که در زمینه کشاورزی فعالیت دارد، شرکت ساعی گل است که جدیدترین محصولات و تکنولوژی ها را در بخش های گل و گیاه، کشاورزی و حیوانات خانگی عرضه میکند. همچنین این شرکت در زمینه صادرات شاخه گل تازه، سبزی و میوه به کشورهای خاورمیانه و اروپایی فعال است.

منبع:مشکام فارس


[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ghjkl است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]